Vestel Yetkili Servis Kartek

Kartek Yetkili Servis

Servis Çağırmadan Önce!

Yetkili Servisi Aramadan Önce Bilmeniz Gerekenler

Arızalanan cihazınız için servis hizmeti talep etmeden önce, güvenlik ve daha fazla hasara mahal vermemek adına ilk etapta yapmanız gereken bazı hususlar ve bilmeniz gereken arıza kodları olduğunu unutmayın. Öncelikle bu cihazların elektrik ile çalıştığını herhangi bir teknik aksaklık nedeni sizin ya da bir başkasının güvenliğini tehlikeye atabileceğini göz önünde bulundurarak elektrik bağlantısı bulunmadığından emin olun. Bu işlem güvenliğiniz kadar hasarın büyük olmaması açısından da önem taşımaktadır.

Ayrıca cihazınızın arıza kodlarını bilmenizde fayda var. Bu kodları arıza kodları(link)sayfamızı ziyaret ederek öğrenebilirsiniz.

En çok servis hizmeti talep edilen cihazlar için servis çağırmadan önce yapılması gereken hususları sizler ile paylaşıyoruz. Unutmayın! Onarım, bakım gibi işlemler tamamı ile profesyonel kişilerce yapılmalıdır. Aşağıda vermiş olduğumuz bilgiler cihazı onarmanız için değil onarım sürecinin güvenli kılmak ve cihazınızın minumun hasar seviyesinde kalarak onarım sürecine girmesini sağlamak içindir.

Sıkça Karşılaşılan Durumlar

Klimam Soğutmuyor.
Bulaşık Makinem Çalışmıyor.
Çamaşır Makinem Çalışmıyor.
Çamaşır makinem normal çalışıyor, fakat suyu dışarı basmıyor.
  • Su gider hortumunun ortalama 50 cm. yükseklikte olduğunu kontrol ediniz. Belirtilen düzeyden alçak ise düzeltiniz.
  • Genellikle cihazların ön-sağ-alt köşesinde bulunan drenaj pompa filtresinin temiz olup olmadığını kontrol ediniz. Pis ise temizleyiniz.

Makinenizin arızası ile ilgili bir değişiklik olmadıysa yetkili servisimizin elemanı cihazı kontrol etmelidir. Arıza ile ilgili Vestel yetkili servis çağırınız.